Bussines mangerský koučink pro jednotlivce
Business koučink je určen pro manažery, nebo ředitelé firem, kteří potřebují pracovat na svém jak pracovním, tak osobním seberozvoji.
Business koučink kombinuje koučink osobního rozvoje, manažerský koučink a mentoring
Koučink osobního rozvoje kombinující manažerský koučink a mentoring vám pomůže rozvinout vaše schopnosti a naplno využít skrytý potenciál.
Díky business koučinku tak dosáhnete souladu osobního a pracovního života, zlepšíte své komunikační dovednosti, zvládnete důležité změny a zvýšíte efektivitu při řízení svého podnikání.
Jak vám business koučink pomůže
Prostřednictvím business koučinku, který kombinuje koučink osobního rozvoje, manažerský koučink a mentoring, můžete dosáhnout razantních změn a významných výsledků ve svém podnikání i v osobním životě. Byznys kouč vede vás nebo váš tým k dosažení stanoveného cíle, kterým může být:
- změně postojů a zvýšení motivace,
- objevení tvůrčího potenciálu,
- zvýšení výkonnosti a nadhledu,
- přívalu energie a radosti z práce,
- odstranění vnitřních bariér.
Business koučink je účinný nástroj rozvoje byznysu. Vede ke snazší realizaci změn, větší odpovědnosti, loajalitě i motivaci uvnitř firmy.
Pro koho je business integrativní koučink určen?
Business koučink je určen pro společnosti, které podporují osobní a profesní rozvoj svých zaměstnanců, managmentu a současně mají zájem zlepšovat efektivitu i výsledky celku i jeho jednotlivých členů, vést jednání tak, aby bylo docíleno určeného cíle.
V business koučinku řeším:
- osobnostní i profesní rozvoj jednotlivců /
- vedení lidí – leadership /
- komunikace a spolupráce uvnitř jednotlivých týmů i společnosti jako celku/
- delegování /
- motivace a sebemotivace /
- zvýšení efektivity /
- rozhodování /
- stress management /
- time management /
- nastartování v období změn
- řešení konfliktů /
- asertivita /
- prioritizace /
- krizové situace /
- získání respektu /
- work/life balance/
- facilitace
Integrativní koučink managmentu při němž se zaměřuji na pracovní témata jako
- rozvoj osobnosti manažerů
- zvládání stresu a zátěže
- time management
- techniky sebeřízení
- dosahování rovnováhy mezi prací a osobním životem
- slaďování týmů
- řešení konfliktů, facilitace
- jak efektivně vést poradu či jednání.